سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      شعر یک فرشته

      شعری از

      ساحل شیدا(ساحل)

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ۱۳:۳۳ شماره ثبت ۲۵۴۰۱
        بازدید : ۴۷۴   |    نظرات : ۲۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر ساحل شیدا(ساحل)
      آخرین اشعار ناب ساحل شیدا(ساحل)

      با سلام خدمت دوست تان عزیز و تشکر از آمدن به کلبه کوچکم
      یک روزتو خواب یه فرشته اومد سراغم به من گفت اگر خدا بخاد با بنده هاش حرف بزنه این طور صحبت میکنه این حرف من نیست  حرف همون فرشته هست من فقط دیکته نوشتم عاشق نقد های سازندتونم دستونو میبوسم
      بارها از تو و چشم تو صحبت کردم
      چشم تو راه خطا رفت و من عادت کردم
      روی زیبای تو صد عاشق مهجور بکشت
      من به خار نفست باز نجابت کردم
      دل من سوی وفا ودل تو سمت فراق
      دل بی تاب شدوباز نه صحبت کردم
      رفتی و همدم من باز قلم گشت و غمت
      مست خود بودی من باز رعایت کردم
      راه معشوق کشی از که تو آموخته ای
      من به اشجار اجداد تو دقت کردم
      سال ها رفت ونگاهم به همین پنجره هاست
      رفتی ویاد نکردی وبه خودم بد کردم
      ساحلا دیوو پری با تو ندارند حرفی
      دیو را فکر جفا نیست حسادت کردم
      تو چنین مست نگارومی شوق رحمت
      با تو ازسجده چو گفتم صداقتکردم
      ما همه رهروانیم به ندای دلها
      گر که این خاطرت آزرد جسارت کردم
      دوست را قصه همین بود ز صفا و گفتیم
      راز دل با تو چو گفتم ز حکمت کردم
      س .ش به من دیکته کرد البته در فروردین 93
      تقدیم به شمابا تشکر از ریاست سایت به خاطر این فضای دوستانه
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0