يکشنبه ۴ آذر
اوهم به لج اسم خودش را زری گذاشت شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ۱۴:۵۸ شماره ثبت ۲۴۳۸۳
بازدید : ۶۱۶ | نظرات : ۳۶
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
عشق صنم توی دوچشمم تری گذاشت
چون لاغرم نام مرا اصغری گذاشت
سمت خودم تلوزیون راگذاشتم
برخاست لج کرد وکمی آنوری گذاشت
از جیب من پول هزاری کشید وبعد
آنرا به پای نه نه ام اکبری گذاشت
موسی مرا وقت ولادت نهاده اند
خاله خوشم اسم نگارم پری گذاشت
گوشش بدهکار زبان خوشم نشد
آنرا به پای صدمه یا کری گذاشت
واو از شناسنامه ام افتاد وقت ثبت
اوهم به لج اسم خودش را زری گذاشت
کارم همش تهیه ی اسباب خیر بود
او اسم این کار مرا کافری گذاشت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.