يکشنبه ۲۷ آبان
سراب آب شعری از جواد کشته گر
از دفتر نقطه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ۱۶:۵۳ شماره ثبت ۲۳۹۲۷
بازدید : ۵۰۶ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب جواد کشته گر
|
از دوری تو همش بنالم
ره گم کرده و خراب راهم
گر دست بگیری از من
فردای قیامتت غلامم
فرهاد نی یم بکندن عشق
صد باغ بساز زِ آب چشمم
دیوانه و مستِ رخ لیلا
مجنون نی یم خراب عشقم
دست،گیر هر دو عالم
من مست و خراب و لایقالم
از عشق دمی تو رخصتم ده
خسته ام دگر توان ندارم
ساده به بی وزنی سرایم
شعرم یــــــــــــا که سراب آبم
پ.ن:سلام دوست عزیز با نقد خوبت کمک به بهتر شدن شعرم کن.اگه کلمه یا بیت بهتری رو همین وزن به ذهنت اومد،منت سرم گذاشتی اگه بگی!
برادر کوچیکت:ساده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.