سه شنبه ۱۵ آبان
بکارتِ احساس! شعری از هاوارِ هَه لوی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ۰۲:۱۵ شماره ثبت ۲۳۰۳۷
بازدید : ۱۰۹۴ | نظرات : ۱۱۸
|
آخرین اشعار ناب هاوارِ هَه لوی
|
"به نام؛ زن"
من؛ آبستنِ دومینِ بکارت!
درگیرِ تهوعِ یک حاملگی؛
بالا می آورم،
تمامِ احساسِ موجود را...
پ.ن:
من این حروف نوشتم، چنان که غیر ندانست/
تو هم ز روی کرامت، چنان بخوان که تو دانی/
|
|