يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر م فریاد(محمدرضا زارع)
آخرین اشعار ناب م فریاد(محمدرضا زارع)
|
بگو گل خوب و زيباست
چمن سبزست و روي آسمان آبي
بگو شب وسعتي دارد
سراسر آفتابي!
بگو دريا
چه موج خوشگلي دارد
و ماهيها
چه خوشحالند
بگو برگي نه افتاده نه مي افتد
همه سبزند و فعالند
بگو يك دختر زيبا
چه وزن فاحشي دارد
و دل در كوچه ي لذت
چه شوق و خواهشي دارد
بگو اينجا
پرنده بال و نُك دارد
بگو سيگار خوشبختي
هزاران جاي پُك دارد
بگو ما واكسن آلزايمر پرواز را
يارانه مي بخشيم
بگو ما باده ي عرفان
به هر رايانه مي بخشيم
بگو اينجا
تمام سينه ها شادست
بگو شادي براي مرد و زن
آزادِ آزاد است...
بگو... اما نگو هرگز
زمستان سرد و تاريك است
كه اين فصل مقدس خنجري دارد
و آن خنجر
به گردن سخت نزديك است...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سراسر آفتابي!
درودتان
سپاس از این پارادکس زیبا
عیدتان مبارک