سوسوز دنیز
دنیز یانیر سوسوزلوقدان آی هاوار
بئیله سوسوز یئرده قالان هاردا وار ؟
اورمو گولو یئرده قالان خسته دی
بیر حکیمه حکمته وابسته دی
عرشه چیخیر آه و فغان ناله سی
قانلا دولور سینه ده کی لاله سی
شاید اولا قارا بولوددا کثر
آغلیا گویدن یئره دریا قه در
یا کی آرازدان آخا بیر چشمه سو
باشا چاتا سینه ده کی آرزو
بلکه ده بیر کاسه سو الدن اله
درمان اوچون ماوی خزر دن گله
اوندا دی کی خسته یه درمان گلر
شور دنیزه هدیه اولان جان گلر
=================================
دریاچه از تشنگیش هلاکه
چون تشنه ای فتاده روی خاکه
دریاچه ی ارومیه چون خسته است
به یک حکیم و حکمت وابسته است
آه و فغانش به سما میرسد
لاله ی خون به سینه ها میرسد
شاید رسد از ابر تیره کمک
بلکه بگرید به عزای نمک
یا ز ارس چشمه ی آبی رسد
به قدر آرزوی نابی رسد
بلکه رسد کاسه ی آب خزر
تا که شود چاره این محتضر
وقت شفای دادن بیمار ماست
هدیه والا و پدیدار ماست
درود بر شما مهمانان باغ سرشک قلم . قدمتان گلباران