يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر ژاکان باران ملکشاهی
آخرین اشعار ناب ژاکان باران ملکشاهی
|
چقدر بي انصافم من
كه بيل به بيل
خاكِ سردِ گورستان را
بر جسمِ بي جانِ
پدري ميريزم
كه هنگامِ زمين افتادنم
خاك هاااااااااا
از من مي تكاند
كاك باران، ملكشاهي ، پاييز 92
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.