سه شنبه ۱۵ آبان
احساس شعری از هاوارِ هَه لوی
از دفتر هاوار هه لوی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۴ ۱۶:۴۴ شماره ثبت ۲۰۰۰۸
بازدید : ۲۲۷۲ | نظرات : ۶۱۳
|
آخرین اشعار ناب هاوارِ هَه لوی
|
در تسلسل یک من؛
تا دوست داشتن تو،
سفسطه می کند واژه ی؛
راه-راه میان دو دل!
22:33
92/7/30
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست و کوتاه