جمعه ۱۱ آبان
خواب میخواهم که نیست..... شعری از فردوس اعظم
از دفتر غربت چراغ ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ ۱۹:۰۶ شماره ثبت ۱۸۷۳۳
بازدید : ۵۷۴ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب فردوس اعظم
|
بر تن خشک بیابان آب میخواهم که نیست
بر دو چشم خسته ى خود خواب میخواهم که نیست
در سرم پروانههای واژه پر - پر می زند
شوق الهامی به شعر ناب میخواهم که نیست
این زمان چون دست بگذارم به رو ى كيبورد
چشمهایت ،روى این لبتاب میخواهم که نیست
شب ندارد معنی وقتی نباشى در برم
در شب تنهایی ام مهتاب میخواهم که نیست
من در میخانهها را بارها كوبیدهام
ساقیا تا بر تو آیم ،باب میخواهم که نیست
آن قدر ناگفته ها دارم درون سينهام
یك دلی چون قلب خود پرتاب میخواهم که نیست
این که من بى خوابى هايم را را درون این غزل
جا نمودم ،زان که هر شب خواب میخواهم که نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.