" خوبم بها ر"
با تو گذشت
بو تو هم
اما ...
............................
" به همین سادگی "
دوستت دارم
و تو بهتر از هر کسی
احساس پنهان واژه هایم را می فهمی .
.................................
" حسرت "
دلم می سوزد
به حال باد بادک هایی
که نخ هایشان پاره نمی شود.
..................................
" بغض "
پس می دهم
تمام محبت هایی که ابراز نکردی
می بینی چقدر سبک شده ام
...........................
"همین بود "
سهم تو از دلتنگی هایم را
بر آستانه گذاشته ام
بردارُ برو .
..........................
" مسافر "
ساده دل سپردم اما
ساده دل بریدی از من
می گذرم تا که سبک شه
کوله بار سفر من
..............................
"خاطره "
شبیه دختر باران
شبیه بوسه ی باد
تو را چگونه نخوانم
نمی روی از یاد
........................
" من ، راه ، ... "
وقتی که آمدی
حواسم پرت شد
وقتی که رفتی پرت تر
چقدر از خودم دورم !
.................................
" هستُ نیست "
ای درد گم شده در تارُ پود من
درمان رفته به تاراج از وجود من
این جا عبور ثانیه ها زخم می زند
بر تارک تمامی بودُ نبود من .
............................
http://www.sarvgon.blogfa.com