پنجشنبه ۱ آذر
\ رها تر از خیال من \ شعری از رسول محمد بيگي(سروگون)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ۰۵:۲۳ شماره ثبت ۲۱۰۵۲
بازدید : ۷۴۱ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر رسول محمد بيگي(سروگون)
آخرین اشعار ناب رسول محمد بيگي(سروگون)
|
" به نلسون ماندلا "
به زمین
به عشق
به آزادی
آری به آزادی،تسلیت ،
نبودنت را.
92/9/15
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.