جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر کوروش کیان ایرانی (عِرفا)
آخرین اشعار ناب کوروش کیان ایرانی (عِرفا)
|
و زمین دلش میگیرد و هوا از نفسم میمیرد!
دلکم میمیرد ؛
پی نافهمی غیــــــــر !
واژه ها جان دگر میگرد ؛ پس این جمله تکراری " عشـــــــق" ...
و نه هیچ تکراری !
دل من میمیرد !
و کجا باید رفت ؛
و
کدامین خاک است که دلش دریاییست و به اندازه ی دلک کوچک من جا دارد !
و نسیم ؛ این همره من در همه خواب و خراب .
و من از زوزه باد ؛ ساز ها میشنوم .
و چه خوب میسازد با ساز دلم .
و از این تار ؛ بر این تنهایی ؛ تارها میسازم !!!
دل عاشق ... این است !
خوش ....
به اندک هایی .
مثل آن حادثه ی کوچک صبح ؛ مثل برخورد قلم با تن پهن کاغذ !
دل من باز خطایی کرده .
و من از چرخش ایام دلم میگیرد ...
و کجا باید رفت ؟
به کدام سمت زمین ...؟ !
" چه قشنگ است روزهای تکراری " ...
و تو در تقدیرم میمانی.
(عِرفا)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.