سه شنبه ۱۵ آبان
دارایِ سارا/مرتَد شعری از هاوارِ هَه لوی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۱۴ شماره ثبت ۱۷۷۸۲
بازدید : ۲۴۰۶ | نظرات : ۵۳۰
|
آخرین اشعار ناب هاوارِ هَه لوی
|
▐دارایِ سارا
به وقت خوشیِ نبودِ درد؛
در اجتماعِ مسکوتِ ابهام
می خواهم
لالاییِ فقر را
در میانِ همهمه های دارایِ سارا
گم کنم!
پ.ن:
محتکر ؛
من از باورِ داراییِ تو
به سجده یِ او رسیدم!
✗✗✗
▐مرتد
در باورِ گنگِ موجود؛
درگیرِ تکررِ فاحِش دِکلَمِه ی فقر
و رنگین نگاره هایِ چشم خراش اش؛
در پوسته ی اجتماع،
به افقِ زندگی ها!
مرتدِ دنیایی ام...
پ.ن:
من مات،
هم کیش نمی خواهم!
10/06/92
15:58
✗✗✗✗
نقد کردن؛ آزاد است!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.