خدایا حالم خوب نیست
یک مسکن قوی میخوام . . .
بدون تجویز روزگار هم
مرگ میدهی . . . ؟!؟؟
(عِرفا)
*******************
درد داره
وقتی یکی میشه همه ی زندگیت
ولی هیچ جای زندگیت حضور نداره.....!
(عِرفا)
*******************
اتفاقهایی هست که حسرت آن تا همیشه باقی میماند،
مثل حسرت یک بار دیگر بوسیدن نخستین عشقتان.
(عِرفا)
******************
بیشترین دروغی که در این دنیا گفته ام
این کلمه است ...." خوبم " ...
(عِرفا)
******************
این روزها خوابم نمی آیـد ... ؛
فـقـطــ می خوابم
که بیدار نباشم ...!
(عِرفا)
******************
خــــــواب دیدم که زندگـــــــــی می کنم...
شــــــــیرین بــود ..
(عِرفا)
******************
خــود را نرنجــان ...
آنکـه بودنـت را قدر ندانست !
لایق حضــور در فکـرت هم نیست ... !!!
(عِرفا)
******************
به کدامین دلتنگی خندیدیم که اینگونه دلتنگیم ؟؟؟
(عِرفا)
*****************
کلافه ام
می خواهم بنشینم
خسته شدم از بس سر حرف های عاشقانه ام ایستادم
و اعتنایی ندیدم
(عِرفا)
****************