یه وقتایی تو زندگی میرسه که
باید دستت رو بزنی زیر چونت
و جریان زندگیــت رو فقط تماشا کنی
بعدشم بگی ...
به درک
(عِرفا)
************************
تــویی که هر شــب به “خــواب”م مــیآیی ! بــخوابم،.....مــــیآیــی ؟؟؟
(عِرفا)
*******************
یکی می آید
یکی می رود
این قانون بقای زندگی است
اما
تو که رفتی هیچکس نیامد !
(عِرفا)
********************
می مانم ...
می روی ...
لعنت به این افعال !
که ماندن را برای من صرف کرد و رفتن را برای تو !!!
(عِرفا)
*********************
گاه جلوی آینه می ایستم ... خودم را در آن میبینم ..
دست روی شانه اش میگذارم و می گویم... ...
چه تحملی دارد "دلت"...!!!
(عِرفا)
*******************
خدایا ....
مرا در آغوش خود بگیر
دلم آرامشِ خدایــــــی می خواهد ... !!
(عِرفا)
********************
دیـگـران مـی پـرسـنـد؛
بـیـداری؟
آری بـی"دار"م...
چـرا کـه اگـر دار"ی داشـتـم...
یـا قـالـی زنـدگـی ام را خـودم مـی بـافـتـم...
...
یـا زنـدگـی ام را بـه "دار" مـیـاوِیـخـتـم. ..
و خـــــــلاصــه
پــس بـــی "دار" بــــی "دار"م...!!
(عِرفا)
************************
بیا و برگرد ...فقط باش...حتی سرد تر از قبل......
(عِرفا)
*************************
نبودنهایی هست که هیچ بودنی جبرانشان نمیکند ...
(عِرفا)
*****************
نوشته هایم را میخوانید...!
ومیگویید چه زیبا..!!
راستی..
دردهای آدمها ..زیبایی دارد.؟؟!!
(عِرفا)
******************
من به یاری سبز شما در ثبت کوتاه نوشته هایم که سالهاس
از نگاه شما عزیزان و خوانندگان مطالبم گذشته با نام (عِرفا)
نیاز دارم پس مرا در این امر یاری کنید به مهر