جمعه ۲ آذر
تمام بودن شاعر-تمام بودن شعر شعری از احسان کاظمی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ ۱۵:۳۸ شماره ثبت ۱۷۴۷۰
بازدید : ۶۱۰ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب احسان کاظمی
|
گاهی تمام زندگی ام درد می شود
زخمی به تار و پود دلم نقش می شود
با اینکه تمام هشت کتاب (سهراب)را از برم
گاهی خواندن بوف کور (هدایت) چه دلچسب می شود
تمام سال را (شجریان) گوش می کنم
اما برای سخت ترین لحظه های عشق
گوش دادن (عاشقانه های ابی) تجویز می شود
من راه و رسم شاعری با زبان وزین،
با واژه های ناب رااز یاد برده ام
هی خواندن مکرر ابیات و شعر و نثر..
گاه از فروغی و سعدی
گاه از رهی....
تکرار مداوم قرن های قبل می شود.
در عصر بی وزنی مدرن
در قرن توقیف واژه ها
شاعر تمام بودنش از قبل نابود می شود..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.