جمعه ۲ آذر
پیله می بندی در سکوت ... ( تقدیم به کودکان معصوم سوریه و ... سردشت و حلبچه ) شعری از مرجان جلال موسوی
از دفتر سایه های شب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ۰۱:۱۷ شماره ثبت ۱۷۳۵۱
بازدید : ۹۳۷ | نظرات : ۷۶
|
دفاتر شعر مرجان جلال موسوی
آخرین اشعار ناب مرجان جلال موسوی
|
پیله می بندی در سکوت
بغض می شوی تا پروانگی
زیرِ آسمانِ ابری
هر نفس ،دمی ست
تا مرگ
سقط می شود صدها امید
در آغوشِ نا بالغِ زمین
گهواره ای ست شاید
این خاک
سیاهپوشِ داغِ هزاران مادرِ مصیبت
سکوت مرهمی ست
برگلوی تاول زده ی شهر
وخواب
همان بیداریست
در چشمانِ کورِ تاریخ...
مرجان 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.