جمعه ۲۵ آبان
مجموعه ای از کوتاه نوشته های عِرفا شعری از کوروش کیان ایرانی (عِرفا)
از دفتر عِرفا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ۰۰:۵۸ شماره ثبت ۱۷۳۵۰
بازدید : ۶۶۳ | نظرات : ۵۸
|
دفاتر شعر کوروش کیان ایرانی (عِرفا)
آخرین اشعار ناب کوروش کیان ایرانی (عِرفا)
|
از هیاهو زمین بیزار شده ام !!
سهراب قایق ات جایی برای من دارد؟
(عِرفاerfa)
***************************
این بار منم که مسافر جاده ی رفتن و برنگشتن شدم
افسوس که هرگز باور نکردم غریبه همیشه غریبه است
حتی اگر مثل تو مهربان باشد ...
(عِرفاerfa)
***************************
قرارمان همان جای همیشگی
فقط این بار تو هم بیا...!
(عِرفاerfa)
***************************
با فنجان چایی هم میتوان مست شد
اگر اویی که باید باشد باشد...!
(عِرفاerfa)
***************************
خدایا
من را كه آفریدی گارانتی هم داشتم؟؟؟
*دلم دیگر كار نمیكند...*
(عِرفاerfa)
***************************
گر با من همراه می شوی
کفشهایت را همین جا
جا بگذار
من دیگر به هیچ کفشی اطمینان ندارم
وسوسه ی رفتن
دارند...
(عِرفاerfa)
****************************
من و تــــــــو
برای رسیدن به هم
هیچ چیز کم نداریم به غیر از یک معجزه ...!!!
(عِرفاerfa)
****************************
بگو تمام تو مال من است
دلم میخواهد
حسادت کنم به خودم ...
(عِرفاerfa)
****************************
مترجم ...
می خواهم سکوتم را برایت ترجمه کند ....
(عِرفاerfa)
****************************
نه پی حرفـی برای گفتن
نه پی راهــی برای رفتـن
خــسته است
دلــم…
(عِرفاerfa)
****************************
گاهی عکسی را می سوزانیم
گاهی عکسی ما را می سوزاند
گاهی با دیدن یک عکس ساعت ها گریه می کنیم
گاهی سالها با یک عکس زندگی می کنیم..!
(عِرفاerfa)
****************************
دلم کمی خدا می خواهد
کمی سکوت...
(عِرفاerfa)
****************************
دست من خالیست
اما دلم
تا دلت بخواهد
از تو ، پُر است
(عِرفاerfa)
****************************
امشب را در کنار ثانیه ها
آمین گوی آرزوهایت می شوم
آرزویم را دعا کن . . .
(عِرفاerfa)
****************************
با سپاس و درود فراوان بر شما اساتیداهل قلم از حضور همیشه سبز و محبتهای شما به اینجانب کمال تشکر رو دارم همیشه سبز و برقرارباشی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.