جمعه ۲ آذر
خمار یاد تو ام شعری از شیدای یاس
از دفتر انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۵۲ شماره ثبت ۱۷۱۷۷
بازدید : ۶۷۱ | نظرات : ۸۹
|
آخرین اشعار ناب شیدای یاس
|
دلی که دامن لطفت ، حریر ماه گرفت
حریم خلوت شب پاره کرد و آه گرفت
به انتظار نگاهی ، خمار یاد تو ام
شکاف جام لبانت ، گدا و شاه گرفت
تَرَک ، قنوت انارین قلب تار من است
که تازیانه ی آغوشِ صد گناه ، گرفت
سپید صبح وصالت ، سحر کند شب من
ریای سجده ی وهمی ، قیام راه گرفت
به اضطراب نفَس ، عشق ، ناله ها بنواخت
کمند بغض درونم ، تو را گواه گرفت
هزار نرگس حیران ، هزار لاله ی مست
غروب خسته ی پاییز هر نگاه ،گرفت
خطوط جیغ کبودم ورای طاول کال
شکستِ بُعد بلورم ، دلی تباه گرفت
بلوغ کامل سیّال آسمان نرسید
گهی ببارش اشکی فغان و ، گاه گرفت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.