يکشنبه ۴ آذر
بیست هشت مرداد سالگرد فاجعه ی سینما رکس آبادان شعری از سعید مطوری
از دفتر دفتر اشعار سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۲۰ شماره ثبت ۱۷۱۰۵
بازدید : ۸۸۳ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب سعید مطوری
|
(1)
زایمان می کند زنی سوخته
نوزادی را
با دهانی پر از فریاد
در سکوتی سوخته...
(2)
آتش تن ها را می سوزاند
و دلها را بی رحمی سیاست
فریاد ها گاهی بهایی سنگین میدهند...
(3)
گورهایی دسته جمعی
با دستان صاحبانی
که مُردگانی غریب داشتند...
(4)
انگشتر
ساعت
گردنبند
شناسنامه ی سوختگانی شد
که در میدان جنگ نبودند...
سعید مطوری / مهرگان
از دفتر شعر سپید
• برای من که دوازده سال داشتم دیدن زایمان زنی سوخته هنوز هم درد آور است واقعه ی سینما رکس از هر جمعه ی سیاهی ، سیاه تر است، یاد شهیدان سوخته ی سینما رکس آبادان گرامی باد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.