يکشنبه ۴ آذر
امام رضا شعری از سعید مطوری
از دفتر شورعشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۰۳ شماره ثبت ۶۶۶۳۸
بازدید : ۲۱۶۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب سعید مطوری
|
اومدم امام رضا صفا کنم
توی صحن انقلاب دعا کنم
خوشه با یاد همه ذکر خدا
رو به گنبدش خدا خدا کنم
گفتی التماس دعا بگو ز مو
روی چشمم مو میگم ادا کنم
خونه ی امید مو امام رضاست
سوی گنبد طلاش نگا کنم
روی ماه همه ی شما جلوم
یک به یک اسم شما صدا کنم
مو دلم میدم به اون کبوتراش
همه رو به یادتون هوا کنم
مو میخوام پر بکشم به آسمون
خونه ای توی بهشت بنا کنم
توی اون دنیای زیبا و قشنگ
تا ابد ذکر رضا رضا کنم
سعید مطوری/مهرگان
از دفتر شور عشق
میلاد امام غریبان رضای مرتضی مبارک باد.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
يا امام رئوف