يکشنبه ۴ آذر
با عشق تو یا حسین شعری از سعید مطوری
از دفتر محرم نوع شعر ترجیع بند
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۰۰ شماره ثبت ۶۸۱۴۰
بازدید : ۵۵۷ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب سعید مطوری
|
روشن شده چراغ دین
با عشق تو یا حسین
قدم قدم تا اربعین
باعشق تو یا حسین
عرش خدا روی زمین
با عشق تو یا حسین
نجف با دلهای حزین
با عشق تو یا حسین
موکب به موکب شد یقین
با عشق تو یا حسین
عاشق بین الحرمین
با عشق تو یا حسین
شیون کند ام البنین
با عشق تو یا حسین
عباس افتاده زمین
با عشق تو یا حسین
رقیه بی تاب و غمین
با عشق تو یا حسین
زینب شده زخمی ز کین
با عشق تو یا حسین
داریم میایم ای ماه جبین
با عشق تو یا حسین
میخوایم بریم به اربعین
با عشق تو یا حسین
سعیدمطوری /مهرگان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.