يکشنبه ۴ آذر
چند شعر کوتاه شعری از سعید مطوری
از دفتر شعر کوتاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۰۷ شماره ثبت ۱۶۷۴۵
بازدید : ۸۲۷ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب سعید مطوری
|
(1)
شبیه مادر میشوی
وقتی که لبخند میزنی
کودک میشوم
تا معصومیتم را
در آغوش بگیری...
(2)
شاعر در تنهایی
غم را خانه ای ساخته
کمی آهسته تر
حوصله ها خوابند...
(3)
دیوانه بودم
وقتی بوته ی خاری را
سرو بلند دیدم
تا کمی هوشیاری آمده
باید از کنار تو بگریزم...
(4)
تنه ی درختی را تکیه زده ام
به سیب غلتان در رودی نگریستم
چقدر شبیه من بود
رقصان بر تن تو...
سعید مطوری/مهرگان
از دفتر شعر کوتاه
دوستان عزیز سلام باز هم اگر ممکن است بگویید از کدام شعر بیشتر خوشتان آمد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.