سه شنبه ۱۵ آبان
جملاتِ قصار شعری از هاوارِ هَه لوی
از دفتر هاوار هه لوی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ۲۱:۳۴ شماره ثبت ۱۶۶۴۷
بازدید : ۴۱۷۱ | نظرات : ۴۸۵
|
آخرین اشعار ناب هاوارِ هَه لوی
|
▐جملاتِ قصار!
فقر جبر است!
وقتی؛
ثروت را،
تا کفن می خواهند...
✗✗✗✗
بحرانی که،
در تسلسلِ با حِرمان باشد را،
مدیریتی نیست...
✗✗✗✗
بیچاره زندگی!
که معلولیت[معلول] ها_
علتش را می خورند...
✗✗✗✗
"خدا می داند"
کدامین اعجوبه،
نگاه هایِ هیزِ بشر به دنیا را؛
قلع و قمع می کند؟!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.