سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        دل شــده شیـــدای او،

        شعری از

        مهدی خدایی (آیدین)

        از دفتر عشق مخصوص خدا... نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۵۲ شماره ثبت ۱۶۵۶۶
          بازدید : ۶۵۴   |    نظرات : ۴۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        ذره شــدم زار کو ، نور شب تــار کـو قصه شورو شعف، مهر جهـاندار کــو . عشق بود یا هـوس، مهر بود یا که تــرس هر چه بود ، این دلم، خسته این، یک نفس . مرگ بود زندگــی ، زندگی یـــابندگی درد بود عشق یار، راز همـین بندگی . دل شــده شیـــدای او، شب شده پیـــــدای او روز گذشته ، گذشت، امشــب و فـردای او . پیـــــچش گیسوی او، رویـش ابـــروی او واله کند عقل و جان ، گویــش یاهـــوی او . . دست بده بر نگار، چشم ببند بر دیـار تا نفسی مانده است، راه بــبند بر غبـار . غرش کوهم بـده، اوج و شکوهم بده با نظری چشم بند، راه عــــبورم بده . حاجت قلبـــم بـده ، قفل کلیــدم بـده درطلــب یـار دل ، جام شرابم بـــــده . عشق شــدم شور کو، اشک شدم حور کو در شب معراج دل، دست پر از نور کو . از تو جدا غم شده، شادی مبهم شــده تا که تویی در دلی، شعر فراهـم شــده . سخت بود یا که سهل، عقل بود یا که جـهل مستی اگر شد پدیـــد، دور شود یا که اهل . نامـــی نام بــــده، نور چراغـــم بده گر نشوم پیش تو ، گور پناهــم بده . قلب من آیـــــنه ات ، چشم من آدینـــه ات تا کی از این ماهها، سینه شود خانه ات . جور شدم با دلـــت ، نور شدم در شبــت گر تو نیایی عزیـز، گور شوم در غمت . دوست تویی باورم، مستی این ساغرم بـــود و نبود دلــم، چــاره هر مشکلـم . قلب نگیرد سکون، جوش نیاید به خون تا که نگویم به تو، ای مه زیبای من . نغمه زنم ساز را ، آن مـه دمساز را نامه کنم مختصر ، زنده کنم ناز را... __ پی نوشت : خدایا! اگر روزی نبودم نگرانم نباش بدان اگر پاهایم بشکند، با دستانم اگر دستانم خرد شود کشان کشان بر سینه ام اگر سینه ام پاره پاره شد، با قطرات جاری خون تنم، راه خانه ات را خواهم یافت و با تمام قلبم خواهم گفت : دوستت دارم...
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0