چهارشنبه ۱۶ آبان
يكدم فقط يكدم شعری از یدالله عوضپور آصف
از دفتر عارفانه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۰۲ شماره ثبت ۱۶۴۶۵
بازدید : ۶۹۱ | نظرات : ۶۴
|
دفاتر شعر یدالله عوضپور آصف
آخرین اشعار ناب یدالله عوضپور آصف
|
يك امشبی دست ازسرم بردارای غم
ما را به حال خويشتن بگذار ای غم
تا كی تو تنها هم نشينی با دل زار
تنهاهمين امشب بخود بسپار ای غم
يك عمربودی همدم وكردم مدارا
يكدم فقط يكدم برو يك بار ای غم
آيا شده يك لحظه هم با من نباشی
مردانه مطلب را مكن انكار ای غم
بگذارتا امشب بمانم با دل خويش
بامن مباش اينگونه بدرفتار ای غم
امشب برو محض خداباديگری باش
يك امشبی ناديده ام انگار ای غم
دارم تمنا ميكنم ما را رها كن
تا كی تمنا را كنم تكرار ای غم
باوركن امشب بی تو بودن خواهش ماست
مارا به حال خويشتن بگذار ای غم
ی.ع.آصف
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبااااااااا