چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر محمدرضا پهلوان(عرشيا)
آخرین اشعار ناب محمدرضا پهلوان(عرشيا)
|
1)
كوفه بانگ بر مي زند، جانها همه پروانه ات
اي همه هستي عالم، من شدم ديوانه ات
حاجتي دارم بداني، اي هواي شور نجف
آيم از درب الهي، تا رسم كاشانه ات
2)
كاش بداني كه چه حالي دارد اين شهر نجف
اي كه آيينه نمايي، تو بگير شور و شعف
زين هواي شهر تو، باران به اوصافش رسد؟؟؟؟
اي تو پرواي خدا، آبـــــــرو داري شـــــرف
3)
گريه كن درياي خشك، سربيابان مي گذارم
چه كنم مصيبت تو، داغ داران مي گذارم
من كه اشكي هيچ ندارم، از هماي رحمت تو
اي كه پاييزيِ قتلت، در بهاران مي گذارم
سالروز شهادت آيينه ي حق و عدالت، همه ي معناي عالم، اميرالمومنين را به همه ي شما تسليت مي گويم
محمدرضا پهلوان 15 ساله از اهواز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.