يکشنبه ۴ آذر
کابوس فریبت... شعری از سعید مطوری
از دفتر دفتر اشعار سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۸:۰۶ شماره ثبت ۱۶۰۶۲
بازدید : ۶۹۵ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب سعید مطوری
|
دندانهای کرم خورده ام
از بوسیدن لبهای شرابی تو بود
ای کاش دهانم را
محکم می بستم
در هنگام بوسیدنت
خنده ی مستانه ی من
و تو نیز میخندی
به دندانهایم
که در لحظه های جوانیم
یکی یکی می افتند
تو دگر بار لبهای شرابیت را
با چشمانی فریبنده جلو می آوری
من می خندم
و دیدن دندانهای نداشته ام
تو پا پس می کشی
وبا تمسخر دندان مصنوعیت را
که سالها حقیقی میپنداشتم
به طرفم پرت می کنی
و پشت به طلوع میروی
تو سالهاست که رفته ای
ومن
در کابوس فریبت
خواب دندان مصنوعی تو را می بینم...
سعید مطوری / مهرگان
از دفتر شعر سپید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.