يکشنبه ۴ آذر
چپاولِ دنیایی شعری از هاوارِ هَه لوی
از دفتر شعرناب نوع شعر فلسفی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۴۶ شماره ثبت ۱۶۰۱۰
بازدید : ۱۲۴۹ | نظرات : ۳۰۵
|
آخرین اشعار ناب هاوارِ هَه لوی
|
▐چپاولِ دنیایی!
بحرانِ دنیایِ متجدد
چپاول ارزش های حتی،
مسخ شده استُ
شغلِ دزدی را، فقط؛
افعالِ اسنادی شریف می دارند!
92/3/24
10:20
✗✗✗
نقدکردن، آزاد است!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.