جمعه ۲ آذر
تمامِ من... شعری از مرجان جلال موسوی
از دفتر سایه های شب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ۰۰:۵۵ شماره ثبت ۱۵۴۸۹
بازدید : ۱۱۹۷ | نظرات : ۹۳
|
دفاتر شعر مرجان جلال موسوی
آخرین اشعار ناب مرجان جلال موسوی
|
نگاه کن
تمامِ شعرها بوی ترا می دهند
نگاه کن
همه ی راه ها
کوچه ها
.
.
.
حتی
باران به زبان تو می بارد
و صبح کبوتران
با صدای تو می خوانند
تمامِ من
رویایی ست
از حضورِ تو
حتی
چشمانِ من ، انعکاسِ نگاه توست
که
مرا می بیند و تورا می جوید ...
مرجان 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.