دوشنبه ۵ آذر
تك دوبيتي شعری از غلامعباس عالم دوست
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ۰۸:۴۴ شماره ثبت ۱۵۴۴۶
بازدید : ۱۳۳۰ | نظرات : ۵۹
|
دفاتر شعر غلامعباس عالم دوست
آخرین اشعار ناب غلامعباس عالم دوست
|
زدي عيش مرا بر هم تو اي چرخ
شكستي دست و دل سر هم تو اي چرخ
به اقيانوس غم غرقم نمودي
الهي بشكني در هم تو اي چرخ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.