جمعه ۲ آذر
بي پيرايه مرثيه اي براي مادر شادروانم شعری از غلامعباس عالم دوست
از دفتر عمومي نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ۰۸:۵۱ شماره ثبت ۱۵۷۶۴
بازدید : ۱۱۲۲ | نظرات : ۹۷
|
دفاتر شعر غلامعباس عالم دوست
آخرین اشعار ناب غلامعباس عالم دوست
|
شادي و عيش كناري زده و فكر دگر خواهيم كرد
گريه با سوز دل و خون جگر خواهيم كرد
خاك بر سر ز فراق و اشك خونابه ز غم
فارغ از هر گونه اما و اگر خواهيم كرد
آنهمه لطف و صفا و آنهمه مهر و وفا
تا كه هستيم فراموش مگر خواهيم كرد؟
خاك پايش چو بديدار من آيد سحري
مرهم زخم دل و كحل بصر خواهيم كرد
همچو عباس كه از ماندن يار شد ماُيوس
همه آه است كه از سينه بدر خواهيم كرد
83/5/28
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.