جمعه ۲ آذر
دوبيتي تقديم به دوست خوبم فرزاد شجاع شعری از غلامعباس عالم دوست
از دفتر عمومي نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۴۵ شماره ثبت ۱۶۹۵۴
بازدید : ۱۷۱۰ | نظرات : ۵۸
|
دفاتر شعر غلامعباس عالم دوست
آخرین اشعار ناب غلامعباس عالم دوست
|
اگر از ماه ، بـپرسم شرح رويت
خجل گردد ، چو بيند تار مويت
وگر پرسم ،(مو ) از عبّاس مجنون
بسوزد تا ، قيامت زآ رزويت
مو بر وزن تو = من
ناقابل تقديم به دوست خوبم فرزاد شجاع.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.