جمعه ۲ آذر
تك دوبيتي شعری از غلامعباس عالم دوست
از دفتر عمومي نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۰۰ شماره ثبت ۱۶۶۹۲
بازدید : ۹۸۲ | نظرات : ۴۹
|
دفاتر شعر غلامعباس عالم دوست
آخرین اشعار ناب غلامعباس عالم دوست
|
كسي شعري نمي گويد كه غم از ما جدا ( وابو )
كسي بلبل نمي گردد كه ( ليكو ) بي صدا وابو
كجا بايد بگويم درد خود اندوه خود يا رب
خدايا انبساطي كن كه غم پيشش فدا وابو
( وابو ) = بشود.
(ليكو ) = پرنده اي است خاكي رنگ، با آوازي بسيار حزين. شبيهه شيون . اين پرنده در مناطق بياباني جنوب كشور ، مخصوصا استان بوشهر كم و بيش يافت مي شود. در باور بعضي از مردم مناطقي از استان بوشهر اين پرنده بد شگون است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.