پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر مسعود میناآباد مسعود م
آخرین اشعار ناب مسعود میناآباد مسعود م
|
باغ فیـــــــــروزه
______________
گفتم : " که نه ، از باغ تو بیرون نتوانــــــم "
گفتی که بمان ، راست بگو راست ، بمانـــــم ؟؟؟
این باغ پر از غنچه ی بشکفته تازه است
ای نو گل نو رســــــته و ، ای روح و روانـــــــم
آدم صفتـــــم ، میوه ی ممنوعه ی این باغ
از ســرببـــــــرد هوش و زجان ، تاب و توانـــــم
حواّ !!! نتــوان گفت که مغلـوب جنان شد
آن سیب چنین وســـوسه انداخت به جانــــــم
حالا من و این وسوسه ی سیب و تو و باغ
یا رخصت چیـــــــدن بده ام ، یا که برانــــــم .
____________________
به وبلاگ دختر نازنینم بنفشه ابو ترابی " باغ فیروزه " سر زدم
نوشتم که " باغ فیروزه را به سختی میشود ترک کرد و رفت "
در جواب فقط نوشته بود " ترک نکن شاعر ، بمان "
این جواب زیرکانه و البته شاعرانه آنقدر به دلم نشست که این بداهه جاری شد
لذا
______
تقــــــــــــــدیم میکنــــــم به بنفشه عـــــــزیز و باغ فیروزه اش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.