جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب احمد الماسی
|
تقدیم به کبوتر باران (حسین باران )
با تمامی احساسم برای بالابلند بودن شعر و شعورش
خێاڵد به رزه
ههچٶ په ڕاو ههچٶ داڵاهوو
توام له پالمێ
شهکه تی تاریخ دریژم ده رکه م
دهسمێه تم ده
دڵم له زٶۆه و شکیاس
توام دی مینه ێ هه ژاریم نه که م
ک کاروان خوهرهه ڵاته ێل له رێ
گورانی سه وزو ڕووشنیگ
ها ده مێان .....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خیالت بلند
چونان "په را و " چونان "دالاهو"
می خواهم در دامنه اش
خستگی تاریخ درازم را به در کنم
یاری ام ده
دلم از زودهای دیری است
شکسته است
می خواهم
ناداشته هایم را دیگر نجویم
که کاروان های طلوعی به راه
آوازهای سبز و روشنی را
دم گرفته اند .....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.