جمعه ۲ آذر
دیدنی های تو ... شعری از رضا محمدصالحی
از دفتر شاید فردا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ۰۲:۱۰ شماره ثبت ۱۵۳۲۴
بازدید : ۹۴۳ | نظرات : ۱۰۴
|
آخرین اشعار ناب رضا محمدصالحی
|
ســرِ عشــق تو که زنجیــر شدم
به همین بـــاده نمــک گیر شدم
برق چشــــمان تـو را می دیــدم
که شــــبیه دم ِ شمشیر شدم
تا رسیدن به تو هم راهی نیست
که رها در کــف ِ تــقدیر شـــدم
دیدنی های تو کم نیــست ، چرا
سوی چشـــم تو سرازیر شدم ؟
ســـوختم در هـــوسِ لعــل لبت
در هــــمین حادثه، تبخییر شدم
شــرم چشــــمانِ من و دیدن تو
چه کنم ؟ بستـه به تصویر شدم
شب طوفانــــی ِ من خاطره شد
جـــزر و مدی شد و تطهیر شدم
می خـــرم ناز ِ تو با نــــقد ِ نیــاز
ناز کـــن ناز! کــه من پــیر شدم
به دلــــم حس غریبی می گفت
بنویــسم ز تــو ... تحـــریر شدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.