جمعه ۲ آذر
تپش شعری از محمدمهدی اورسجی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ۱۷:۱۷ شماره ثبت ۱۵۲۵۰
بازدید : ۱۱۳۷ | نظرات : ۸۱
|
دفاتر شعر محمدمهدی اورسجی
آخرین اشعار ناب محمدمهدی اورسجی
|
تپش
قلبی برهنه
پیراهنی خونی
می تپد
آهسته آرام
می بارد .
مثل باران
قلبی برهنه
پوشیده از خون
مثل گل سرخ
قلبی برهنه
می تپد
آهسته خاموش ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.