پنجشنبه ۱ آذر
بغض شعری از محمدمهدی اورسجی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ۲۲:۴۷ شماره ثبت ۴۰۶۲۸
بازدید : ۴۸۰ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر محمدمهدی اورسجی
آخرین اشعار ناب محمدمهدی اورسجی
|
خورشید آفتابی بود
می تپید
مثل بغض
زیر پوست خاک
مثل تاول زدن کهریز
مثل بوق قطار بندرشاه
مثل سد وشمگیر
مثل خود خدا ...
بغض داغ خورشید
نمی دانست
برق خانه ما قطع شده است
صدای نای تو
مثل زنگ دوچرخه هرکولس
و
هیچ بودنم را نمی دانم
خشک.
خشک.
مثل بغض زیر پوست خاک
زلزله می شوم
وای لامپ خانه ما سوخت
تاریکی مثل عدد صفر
بی مفهوم
پر حرف
تاریکی
خاموشی آفتاب بود
من درحسرت روشنی
هوس بغض کردن دارم
مثل تاول
مثل بوق قطار
مثل خاموشی
تا ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.