پنجشنبه ۱ آذر
خاک شعری از محمدمهدی اورسجی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ۰۰:۰۶ شماره ثبت ۴۰۰۰۲
بازدید : ۴۱۴ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محمدمهدی اورسجی
آخرین اشعار ناب محمدمهدی اورسجی
|
خاک
در سوک خاک
به خاک می نشینم
مرثیه ی سوزناک
در خاک سپاری خاک
می سوزم
و تو
همان غسال مرده شورخانه شهر می مانی
شاید پچ , پچ قاصدک ها
مرثیه خاک را خاک کنند
و خاک
نام بزرگی در شعر
عاشقانه دخترکی
می ماند
وتو ...
خاک
در سوک خاک
به خاک می نشینم
مرثیه ی سوزناک
در خاک سپاری خاک
می سوزم
و تو
همان غسال مرده شورخانه شهر می مانی
شاید پچ , پچ قاصدک ها
مرثیه خاک را خاک کنند
و خاک
نام بزرگی در شعر
عاشقانه دخترکی
می ماند
وتو ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.