پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر مسعود میناآباد مسعود م
آخرین اشعار ناب مسعود میناآباد مسعود م
|
گنج پنــــــــهان
___________
تقـــــــــــــــــدیم
بر بانوی مهر آیین " طلعت خیاط پیشه " گرانقدر
به پاس همه زیبایی ها و غــــــــــــزلهای ناب ایشان
بداهه ای است که در جواب یکی از بداهه های ایشان
در آوای دل رد و بدل شد
____________________________
تیـــر مگـــذار تو در چلّه ، که دستم بالاست
صید رامــــم بنگر ، این که زچشمم پیداست
با همین بال و پر زخمی ام ، ای جلوه ی ناز
میل پرواز به ســـــوی تو مــــرا چون رویاست
داغ صد شعله ی خورشید به جان دارم و تو
حرمت چشمه ی آبی ، که در او صد دریاست
گنــج پنهــــانی و اســـرار سخـن می دانی
باغ همّیشــه بهـــــاری که ، دلـم را آراست
بشکن این ســــایه و بر دار زرخ ابر حجاب
تا به خورشید زند طعنه که این برق "طلا " ست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.