جمعه ۲ آذر
بغض شکوفا شده.. شعری از رضا محمدصالحی
از دفتر شاید فردا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ ۱۵:۴۱ شماره ثبت ۱۴۳۶۳
بازدید : ۹۵۷ | نظرات : ۱۲۹
|
آخرین اشعار ناب رضا محمدصالحی
|
بی باک تر از اشک توام دیده گواه است
افتاده ام از چشم تو یا حقه ی آه است؟
دلدادگی اما، همـه ی باخـتنم نیست
بازیـگرِ این بازی پر غصـه، نگاه است
لب می گزی از حرمـت ِ لب چیدنت امّا
در باورِ من خوردن ِ این باده مباح است
غم خوردن ِعشقت همه شادی دلم بود
آواز قشنگی که مخالف به سه گاه است
مهتـاب غـرورت به شب آویخته لیکن
تقدیرِ پـلنگِ دل من حسرت ماه است
پیموده ام آن مرحله ی ِ سخت رسیدن
شب های پر ازدلهره!...هنگام پگاه است
من بغضِ شکوفـا شده ام حوصله ای کن
بی باک تر از اشک تو ام دیده گواه است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.