جمعه ۲ آذر
استخدام شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ۰۹:۳۳ شماره ثبت ۱۴۱۹۰
بازدید : ۸۲۹ | نظرات : ۱۲۴
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
جهتِ استخدام
به کارگزینی، مراجعه کردم.
بعد از انجام اَعمالِ مربوطه
مورد تعارض افکارعمومی
در ملع عام، واقع شدم.
دستور دادند
جهتِ میل کردن اموالِ مسروقه را،عوض کنند!
طی را به دستم دادند
تا زمانِ مُرخص شدن،
جوامع بشری را
شسته شویِ مغزی دهم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.