يکشنبه ۴ آذر
غروب عصمتی آلوده شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۲۰ شماره ثبت ۱۴۰۲۱
بازدید : ۱۲۸۷ | نظرات : ۱۲۵
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
در غروب عصمتی آلوده
در هجوم خواهش های سربُریده
در باوری از درخت ِ بی ریشه
در سکوت ِ بغض های بی پرده،
تو ...
مدهوش ِ عطر ِ مریمی های صلیب شده،
فصل را ورق زدی!
تا...
آغوش من،
از درخت خشکیده ی زمان
شبنم داد!
و ما،
هر دو...
به تماشای بهاری نشستیم
که بر تابوت ِ خاطره ها
گُل می گذاشت!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.