يکشنبه ۴ آذر
تکثیر شو در من شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۲ ۰۹:۵۹ شماره ثبت ۱۴۹۴۰
بازدید : ۱۵۶۴ | نظرات : ۱۷۷
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
تمنای صدای بودن محض
در حصار تنگ قفس تن
تیشه می زند بر ریشه ی باور،
و در این خلسه ی توهم
تویی و
بوسه های بی پایان ِ دستانت
بر خاک تشنه ی من،
نفس بزن، قتل ِعام ِ
علفهای هرز را،
وقت ِ رویش جوانه هاست !
تکثیر شو در من
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.