پنجشنبه ۱ آذر
درخت شاعر نیست شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ۱۶:۵۹ شماره ثبت ۱۴۵۱۵
بازدید : ۱۲۲۴ | نظرات : ۲۲۱
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
دلتنگ که می شوم،
تک درخت حیاط خانه
در آغوش ِ پُر ترحم باد
شبیه تو ...
برای بغض ابرها
تا ...
بوسه باران ِ شکوفه
لالایی می خواند
کاش وقتی
شاه بیت غزلهایت بودم
بر قلب درخت
ریشه می دواندی...،
افسوس،
درخت شاعر نیست!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.