يکشنبه ۴ آذر
اینجا شب را وحشتی نیست... شعری از سعید مطوری
از دفتر دفتر اشعار سپید نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۴۷ شماره ثبت ۱۳۹۳۴
بازدید : ۴۹۸ | نظرات : -۱۳
|
آخرین اشعار ناب سعید مطوری
|
آسمان خوشه ی پروینش را
از موهای تو بافته
بیا و بنشین بار دیگر با ستاره ها
اینجا شب را وحشتی نیست
شب روشن می سازد با مهتابش
تاریکی خود را
و من فانوس به دست همرا او...
/ مهرگان بداهه
سلام خدمت دوستان عزیزم در شعر ناب و مدیر محترمش جناب فکری عزیز
از حضور کم رنگم در این سایت بعلت اینکه بر روی داستان بلند "جن ها هم می ترسند"
که دارم می نویسم و تصمیم به چاپش دارم اگر عمری باقی بود از روی همه ی شما شرمنده ام و بدانید همگی در دلم جای دارید و خاطرات با شما بودن همیشه شیرین است .
با احترام و مهر
مهرگان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.