سه شنبه ۶ آذر
دردانه شعری از یاسر قادری
از دفتر امتداد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۳۳۶۱۷
بازدید : ۱۰۵ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب یاسر قادری
|
از من نه دگر دوری ، دردانه شوم با تو
سرخی چو شراب ناب،پیمانه شوم با تو
از دور تماشایی ،نزدیک تماشایی
رخ برده عنان از کف، دیوانه شوم با تو
کباده کشان شب ها ، در رقص و سماعی تو
شمعی به شب تارم، پروانه شوم با تو
در ذهن و خیال خود ،با عشق تو می سازم
خشت است به روی خشت ، شاهانه شوم با تو
طعنه بزند بویت ،چون یوسف بزم آرا
بوی گل یاس آید ،مستانه شوم با تو
پرسم که زلیخا را ، داده است مقامش چون
گفتا: که تو عاشق باش، افسانه شوم با تو
هر چند که عشق آسان، بنمود همان اول
گر افتد گره کوری ، دندانه شوم با تو
بگذار رقیبان را ،دیوانه بخوانندم
خارج ز مدار عقل ، فرزانه شوم با تو
وصلت که خبر دادی ، شادی به دلم پر زد
دور است غم از "یاسر"، همخانه شوم با تو
شلاق زند بر تن ،فریاد سکوتم گَر
بغضی که فرو خوردم،حنانه شوم با تو
|
|
نقدها و نظرات
|
درود خدمت شاهزاده خانم به مهر خوانده اید بانو | |
|
درود جناب ایوری عزیز شما صاحب اختیارید برادر | |
|
درود بیکران نثارتان استاد انصاری عزیز ممنون از حضور و بذل توجه تان | |
|
درود بر شما استاد بیدقی زیبا قلم | |
|
درود بر شما بانو | |
|
درود بیکران بر شما جناب فتحی مزین کردین | |
|
درود بر شما استاد نظری ممنون | |
|
درود آرمان عزیز ممنون | |
|
درود بیکران آقا یاسر عزیز | |
|
درودها حسام جان عزیز | |
|
درود بر شما جناب امینی | |
|
درود بر شما جناب فتحی | |
|
درودها بانو به مهر خوانده اید | |
|
درود استاد عبداله پور عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیباست