يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر مدینه ولی زاده جوشقان
آخرین اشعار ناب مدینه ولی زاده جوشقان
|
سهم دل بستگی و ....
سهم آزادی ی من روی زمین
طول و عرضی کوتاه
حس زیبای وجودم همه گم
قفل صد در ....
خورده بر پیکر انسانی ی من
قامت حرمت من زندانیست!
تازیانه زده اند
هر دمی بر احساسم
و میان موج آشفتگی ام...
کرکسی نان مرا می دزدد
مرزبانان خشن ....
مرز افکار مرا می بندند
و چه بیهوده نگهبانی کور....
مهر باطل می زند روی گذرنامه ی اندیشه ی من !
مدینه ولی زاده جوشقان
سروده شده در ۲۰/۲/۱۳۸۹
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب انصاری گرانقدر سپاس از حضور پر مهرتان | |
|
درودبر شما جناب عبدالله پور گرامی سپاس از حضور سبزتان | |
|
سلام و درود جناب بیدقی گرانقدر سپاس از حضور و نظر پر مهرتان | |
|
سلام و درود بر شما عزیزم سپاس ازنظر مهر آمیز شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اجتماعی زیبا و بجاست
جسارتا وزن چگونه است؟