سه شنبه ۲۲ آبان
|
دفاتر شعر مدینه ولی زاده جوشقان
آخرین اشعار ناب مدینه ولی زاده جوشقان
|
ای فروغت مطلع تابندگی
آسمان عشق را زیبندگی
ریزش عطر بهاران امید
ای پرستارو پناه زندگی
شب به چشمانت ندارد راه خواب
در میان دستهایت آفتاب
عطر گندم زارها در گام تو
ای میان خشک سالی نهر آب
ساقه های مهربانت پر ثمر
چتر خود را می گشایی روی سر
در شب تاریک وحشت و هراس
نور می بارد نگاهت تا سحر
مدینه ولی زاده جوشقان 93/12/5
روز پرستار بر پرستاران مهربان و زحمتکش مبارک باد
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از حضور و نظر خوبتان بانوی عزیز | |
|
درود وسپاس از حضور همیشه سبزتان زنده و پاینده باشید به مهر | |
|
درود بر شما جناب آزاد بخت گرامی ممنون از محبتتون | |
|
درود بیکران جناب میرزادوست گرانقدر سپاس از حضور سبز و نظرپر مهرتان | |
|
سپاسگزارم زنده و پاینده باشید به مهر ممنون از محبت حضورو نظرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بجا و زیباست
در وصف پرستاران عزیز و گرامی